9. ledna 2014

První letošní nákupy

Ahoj, moji milí :)

Tak jsem si zase jednou vyrazila na nákupy... a docela se mi to povedlo, co říkáte? :) :) 

Oběhla jsem Rossmanna, DM a spoustu dalších obchodů a tohle všechno jsem si přinesla domů... Hm, ani mi nepřišlo, že je toho tolik! :) Ale vesměs samé slevy, no nekupte to!

Tajemství igelitek odhaleno - od každého něco. A jaká budu v tom novém roce?





Budu číst 

- Dieta mě nalákala na nějakou reklamu na FB, kdysi jsem ji četla a pořád si myslím, že je to relativně zajímavý časopis se spoustou zajímavých rad a inspirace

- novinka od Tess Stimpson - jen co jsem zhltla knížku od Ježíška (recenze již brzy!), běžela jsem si pro další kousek. Tahle dáma mě baví čím dál tím víc! Mimochodem, jde o nejdražší jednotlivý kousek ze všechny mých nákupů :) :) A miluji tu obálku - jistě chápete ;)



Budu "trendy"

Oblečení původně nebylo v plánu, respektive, zrovna teď nemá moc cenu nějak radikálně obohacovat šatník.. na druhou stranu, s přibývajícími měsíci jaksi opravdu nemám co na sebe :D A všude slevy... :)

- cvočkovaná mikina New Yorker - zlevněná z původních 529 Kč (nechápu!) na sympatických 250 Kč. Předpokládám, že je overzise - jak jinak si vysvětlit, že velikost M je mi volnější?!, takže mi vydrží hodně, hodně dlouho a to se počítá. Navíc se mi líbí cvočky a barva je naprosto dokonalá - taková světle růžová do tělova. Mikina je z klasického teplákového materiálu a určitě ji unosím - aby ne, když je teď moje jediná :) A výjimečně mi ani nevadí, že v tomhle stylu vypadám tak trošku jako bezdomovec... ehm :)

- podprsenka New Yorker - stála rovných 250 Kč a zamilovala jsem se do ní na první pohled :) Také je to spíš takový dočasný kup, ale nějak jsem byla v utrácivé náladě, tak proč ne :)




Budu mlsat

- bylinné čaje od Teekane z Rossmanna byly zrovna ve slevě za 30 Kč/kus a zrovna se mi hodí, protože viróza se nevyhnula ni mně. Co se mi bohužel vyhýbá jsou prakticky veškeré léky, takže se spoléhám jen na bylinky - a mezi námi, ony často zabírají lépe, než hromada prášků

- hořká čokoláda s mátou mi skočila do košíku v Rossmannovi. Nějak ty jejich regály s jídlem přecházím, ale zrovna teď jsem udělala výjimku. Normálně nemám čokolády s přísadami (kromě oříšků) moc ráda, ale věřím, že máta bude zajímavá :) A trpělivě jsem čekala, až ji vyfotím, takže je pořád neotevřená!




Budu se líčit

- Gabriella Salvette je v Rossmannovi s 30% slevou, takže mě slavný pískový lak vyšel na nějakých šedesát Kč. Pořád jsem kolem nich chodila a chtěla je vyzkoušet, několikrát jsem je měla v košíku a pak je zase vyndala... váhala jsem mezi tímto (Brown Sugar) a růžovým odstínem a víte co? Jestli se osvědčí, koupím si i ten druhý :) Hrozně se mi totiž líbí hlavně ty barvy!

- dlouhotrvající rtěnka Essence - tak trošku "oběť" blogové masáže aneb všichni ji chválí, tak ji chci taky... .) Jen jsem šla trošku proti proudu a místo hodně oblíbeného odstínu 09 Wear Berries jsem sáhla po barvě 07 Natural Beauty - vítej nový přísrůstku do rodiny nenápadných rtěnek... :) Má podtón trošku do růžovo-fialova, takže přeci jen malá změna




Budu o sebe pečovat

Pro co jsem vlastně původně šla (a i tak jsem na něco zapomněla :) ). 

- Garnier Essentials denní krém - mám ho ráda a v Rossmannovi byla sleva - co víc dodat? :) :) Recenze tady

- Dermacol Goomage - není to přesně ten, co mám na wishlistu, ale jiný nebyla k sehnání, tak uvidíme - DM

- Neutrogena tělový krém - kdo maže, ten jede, jsem vysušená jako treska a přesun Neutrogeny z lékáren i do sítě běžných drogerií mě velmi potěšil

- Balea šampon na barvené vlasy s červeným pomerančem - začíná mi maraton hledání ideálního šamponu, protože kokosáček už je hudbou minulosti, tak jsem logicky začala opět u toho na barvené vlasy a uvidíme

- Alverde tělové máslo s makadamiovým oříškem cestovní balení - tohle máslo jsem měla na svém historicky prvním wishlistu tady... :) Pořád jsem chtěla malé balení, ale u nás se jaksi nevyskytovalo, pouze pomeranč a pak meloun... byla jsem odhodlaná si ho tedy koupit ve velkém ale pak jsem si řekla, že to nechám na příště... a když jsem došla k pokladně, tak tam na mně tohle malé balení čekalo! Samozřejmě jsem neváhala ani chvíli a měla jsem z něj snad největší radost :)

Asi jsem se rozepsala víc, než jsem měla v úmyslu, ale popravdě řečeno, každé nakupování je pro mně tak trošku svátek a když se mi podaří takovéhle úlovky, je radost o to větší :) A Vy aspoň víte, na co se můžete v budoucnu na blogu těšit, že :) :)



A co Vy? Obrážíte povánoční slevy?

4 komentáře:

  1. Pekne nakupy, ja snad vyrazim o vikendu:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to přeji hodně štěstí při bitkách s ostatními nakupujícími... :) :)

      Vymazat
  2. To sis tedy udělala pořádnou radost. :) Já si taky koupila GS Stars lak do své malé sbírky (mám jich "jen" šest... :D) a to Clementinu. :) Jé, malé máslíčko Alverde, tak pro to si určitě poběžím! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není toho zrovna málo, to je fakt :) :) Snad časem nezjistím, že polovina věcí nestojí za nic... :) GS už jsem si zkusmo nalakovala a rozhodně si poběžím pro odstín Lila... a když už tam budu, tak omrknu i ty ostatní, moc se mi líbí.. :D Utíkej, dokud je mají :) :) Beztak jsem je začala používat na základě Tvých recenzí :) :)

      Vymazat