16. prosince 2013

Poslední letošní lákadla

Ahoj, moji milí :)

Dnešní článek je takový napůl wish list, napůl příslib věcí budoucích a napůl... hm, vlastně víc půlek než dvě mít nelze, že :) :)

Každopádně je to o produktech, které chci bezpodmínečně vyzkoušet ještě do konce roku, některé mám už doma a jiné si plánuji koupit - nelze se vším čekat jen na Ježíška, víme :)




Nivea visage Pure and natural moisturizing day care
Když se tak hluboce zamyslím, od značky Nivea jsem nikdy žádný pleťový krém neměla. Tedy pokud nepočítám modrý kelímek kdysi v pravěku :) Jelikož mi docházel můj oblíbený Garnier, stála jsem před volbou, zda jít na jistotu nebo zkusit něco nového. Náhoda tomu chtěla, že jsem potkala tenhle krém v akci zrovna ve chvíli, kdy jsem si v drogerii prostě potřebovala něco koupit a tak už trpělivě čeká na svou příležitost :)

Ryor Hydratační micelární voda
Odvolávám co jsem odvolal a slibuji co jsem slíbil... respektive, odvolávám, co jsem řekla o nakupování micelárek... já jsem nechtěla, ale po shlédnutí videa u Petry Lovelyhair jsem si připadala jako Pavlovův pes jen s tím rozdílem, že on slintal reálně, já jen hypoteticky... spojení micelárky, drogerky a české firmy prostě nemůže nefungovat, aspoň v  mém případě! A opravdu mě nenapadlo, že Ryor se nedá tak úplně sehnat na každém rohu (aspoň co se týče řetězcových drogerií na malém městě). Ale mám ji! :)

Alterra Hydratační vlasová kůra
Milá An., posunula jsem kůru z čestného 106. místa na místa nejpřednější, mám ji doma a nemůžu se dočkat, až ji vyzkouším. Sice jsem ještě nedávno vykřikovala cosi o tom, že mám nadbytek produktů na vlasy, ale to se rozhodně netýkalo masek, tu nemám ani jednu, takže se to vlastně vůbec nepočítá :) :)

Dermacol Gommage cleanser
To jsem si zase jednou něco přečetla u  někoho na blogu... :) Má to zajímavý název, poutavý obal, kladné recenze a značku Dermacol. Někdy prostě stačí málo a já utíkám do drogerie, až se mi za patami práší! I když jsem netušila, že zrovna Dermacol je tak nedostatkové zboží...snad ho seženu!


A co Vy? Také chcete "stihnout" nějakou kosmetiku ještě do konce roku?

2 komentáře:

  1. Já už asi nic zkoušet nechci, do konce roku bych byla ráda, kdyby se mi zahojil obličej a pokožka hlavy a potom ať se děje cokoliv... :))
    Tak doufám, že kúra bude vyhovovat a nebudeš mě proklínat, ale myslím si, že ne... ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ajaja, chudáku, přehnala jsi to s experimentováním? :(
      Kúra zatím vyčkává, nechala jsem se dost razantně ostříhat, což bývá lepší než deset patlátek... :) Proklínat Tě určitě nebudu, neboj :) :)

      Vymazat