14. prosince 2012

Je libo lopuch?

Ahoj, 

dnes bych Vám ráda přestavila svůj oblíbený denní krém od Garnier, konkrétně Garnier Skin Naturals Essential Ochranný hydratační krém pro normální a smíšenou pleť. 




Kolem tohoto krému jsem chodila poměrně dlouho. Protože ačkoliv si celkem nadšeně a ochotně na tělo namažu cokoliv, s obličejem je to jiné. Mít smíšenou a navíc poněkud citlivou pleť se sklonem k pupínkům je docela oříšek. 

Dřív jsem se poctivě mazala nejrůznějšími krémy a vodičkami proti akné s vizí, že se nebudu tak strašně mastit a zbavím se i těch protivných pupínků... No, dnes už samozřejmě vím, že odmašťováním člověk dosáhne leda tak opačného efektu a kosmetika obsahující alkohol možná léčí akné, ale pro citlivou pleť je to hotový mor. A tak začala dlouhá a víceméně neúspěšná cesta za hledáním nějakého vyhovujícího pleťového krému.

Nebudu se tady rozepisovat o tom, co všechno jsem vyzkoušela, to by bylo na dlouho a není to ani účel. Navíc, už je to hudba minulosti, protože i já už mám ten SVŮJ krém.

Tenhle krém má všechno, co bych si jen mohla přát. Příjemně voní. Je lehký a hydratační. Rychle se vstřebává a dobře se nanáší. Stačí ho použít jen malé množství. Navíc obsahuje výtažky z lopuchu, který má zmatňující účinky a je to opravdu poznat. Ne, že by pleť vydržela bez lesku celý den, to bych ani nečekala, ale na rozdíl od některých jiných krémů, které vytváří leda tak mastný efekt, tenhle opravdu funguje. Dokonce nevadí ani mojí citlivější pleti - žádné pnutí ani pálení, tak důvěrně známé po použití jiných krémů. Dalším plus je to, že nezanáší póry a pleť je po něm hebká a jemná. Nadchnul mě už při prvním použití a od té doby ho nedám z ruky.

Samozřejmě je vhodný jako podklad pod make-up a dá se použít i na noc - i když já si dávám zase spíš hutnější krém.

Jedinou nevýhodu, kterou bych zmínila je fakt, že nemá žádný ochranný UV faktor, což je škoda, přeci jen, sluníčko je zrádné. Ale já mu to stejně odpustím, protože lepší krém - a za tu cenu - bych hledala jen stěží.






A co Vy? Máte svůj oblíbený krém?


1 komentář:

  1. Zaujimalo by ma aku alternativu ste nasla teraz, ked ho prestali vyrabat. Bol to aj moj oblubeny krem a neviem za neho najst nahradu...vyskusala som uz hadam vsetky kremy na mastnejsiu plet.

    OdpovědětVymazat