26. listopadu 2012

Co bych si ráda koupila

Ahoj!

Dnešní článek bude trošku odlišný. Vím, že na ostatních blozích (blogách? Co je to sakra vůbec za slovo?! :D ) hodně frčí tyhle "wish listy", tak si s dovolením taky jeden vytvořím... a uvidíme, jak mi z něj bude ubývat. Protože jsem osoba přelétavá a málo kdy mi nadšení pro jednu věc vydrží delší dobu. Tedy samozřejmě mluvím o kosmetice :)








Yves Rocher Tělový peeling Pomme Delice

Slibuje neuvěřitelně jemnou pokožku, provoněnou pečeným jablkem a vanilkou. Jedna ze "zbytečností" které chci vyzkoušet. 


Yves Rocher Opravné tělové mléko pro velmi suchou pokožku

Mléko dodá výživu a hydrataci i té nejsušší pokožce. Rozhoduji se mezi peelingem a tímto mlékem.









Alverde Tělové máslo s makadamovými ořechy

Na tohle "mazání" mě nalákal článek na blogu Růžového chrousta. Zatím jsem na tohle máslo nenarazila, ale budu pátrat dál. Jsem totiž zvědavá, jak si obstojí v porovnání s ostatními másly, o kterých jsem psala tady






Saloos Bio Karité - 100% bambucké máslo

Česká přírodní kosmetika a bambucké máslo? Co víc si přát. Tohle je klasika a já musím okamžitě napravit to, že jsem ho ještě nevyzkoušela.


Alnatura Vánoční čaj

Vím, že čaj není kosmetika. Ale prodávají ho v drogerii, tak co :) Čaje mám ráda, momentálně tedy hlavně zelený s příchutěmi, ale tohle bude příjemná změna a jak píše Fitness Girl, je jako dělaný pro zimní večery.












Já to říkám pořád, že nejlépe se vánoční dárky nakupují pro sebe!

Doufám, že si tenhle wish list budu moci brzy odškrtat, minimálně do Yves Rocher se chystám na 100%.

Malá poznámka závěrem - asi bych měla přestat tolik hltat ty ostatní blogy... :)



A co Vy? Máte taky svoje "listy přání"? Nebo nakupujete spontánně?

Žádné komentáře:

Okomentovat