1. prosince 2013

Láska je v... balzámech!

Ahoj, moji milí čtenáři :)

Možná jste už z názvu poznali, že dnes mám pro Vás recenzi na balzámy na rty Love lips od Dermacolu. Ano, ty slavné srdíčkové napodobeniny už ani nevím čeho (to už je pro mně vyšší dívčí :) ). A ano, už o nich všichni psali, ale jednak se pořád prodávají a hlavně, mám je prostě ráda a chci, abyste to věděli! :) Už jen to, že jsem si nekoupila jen jeden, ale časem i druhý, mluví za všechno.

Balzámy na rty Love lips Dermacol





Balzámky se mi samozřejmě líbily, ale s koupí jsem dlouho váhala, i přes řadu pozitivních recenzí. Protože mně vyhovuje málokterý balzám na rty a ty voňavé a barevné vlastně vůbec nemusím :) Ale podvědomí prostě funguje po svém, tak jsem jednou neodolala a rozhodla jsem se je aspoň vyzkoušet.

První z nich (jak už jste mohli vidět tady) byl odstín 02 Liebe s vůní broskve. A celkem nedávno přibyl další kamarád, č. 03 Amore, který voní po melounu.




No a proč jsem nezůstala jen u jednoho?

Vůně
Oba balzámy voní krásně ovocně, nikoliv chemicky. Vůně je cítit hlavně při přímém přivonění nebo bezprostředně po aplikaci, ale na rtech neobtěžuje. Broskev mám už nějaký ten pátek a voní pořád stejně pěkně. Popravdě, třeba taková čokoláda není nic pro mně, ani jahodu nebo višeň nemám v kosmetice ráda, ale tyhle dva jsou prostě perfektní.

Obal
Popravdě obal působí dost dětsky, rozhodně by mě ke koupi nenalákal. Balzámy mají různobarevné plastové "základny" s průhlednými víčky s obrázky srdíček a nápisy LOVE. Bravíčko jak vyšité :) :) Celkem zajímavý je tvar samotného balzámu, který je též srdíčkový - ale jak můžete vidět na fotkách, díky mé šikovnosti se z nich snadno stane jen torzo srdíčka. Tyhle detaily mě popravdě nechávají dost v klidu. Balzámy navíc nemají žádný další vnitřní obal, kde by byly pevně usazené, takže v tubičce moc nedrží a při aplikaci se povážlivě kývají.

Konzistence
Balzámy jsou hodně měkké ale svou konzistenci, na rozdíl třeba od klasických jeleních lojů, nemění. Takže se vám v kapse nerozteče, což je moc fajn. Jsou příjemně krémové a na rtech vydrží opravdu dlouho - aspoň, pokud to porovnám s jinými balzámy.




Barva
Na rtech tvoří krásný svěží přirozený efekt, aniž by byly přehnaně barevné. Dodají i trošku lesku a jsou perfektní i pod rtěnku. Jak broskev, tak meloun jsou hodně přirozené odstíny, které se od sebe zas až tak neliší a myslím, že budou sedět každému. Tmavší barvy jsem neměla tak nevím, jaký dělají efekt, ale tyhle světlejší jsou tak akorát.

Účinky
A konečně se dostáváme k tomu nejpodstatnějšímu. Balzám úžasně hydratuje, vydrží dlouho, na rtech je příjemný a vůbec je to super věc, kterou určitě musíte mít :) :) Připomíná mi svými účinky jeden přírodní balzám, o kterém jsem psala tady). Dermacol mě dokázal stoprocentně přesvědčit, že ani drogerková mazadla na rty nemusí být vůbec špatná, čemuž jsem po všech předchozích zkušenostech už nevěřila! Takže za mně další veliký bod pro Dermacol!



A co Vy? Máte svůj Love Lips?

2 komentáře:

  1. Mám dva a mám je moc ráda. :) Ačkoliv kdyby byl jiný obal, asi je mám ještě raději, na mě je to asi moc roztomilé nebo co... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky je můžu :) :)
      No jo, obal je takový až dětský, ale horší kombinace by byla perfektní obal a špatný obsah, že :)

      Vymazat