1. prosince 2012

Zamilovaná do balzámu na rty!

Ahoj!

Dnes mám pro Vás tip na jeden přírodní balzám na rty, který jsem si pořídila na své oblíbené stránce VotočVohoz u prodejkyně Lucy.Cosmetics.

Tenhle balzámek je na sto procent přírodní, obsahuje samé úžasné ingredience jako třeba včelí vosk, bambucké máslo, med a další. Naopak neobsahuje žádné konzervanty a umělá aromata nebo barviva.




Pořídila jsem si ho hned ve dvou vůních/příchutích - přírodní vanilka s medem a malina-červený pomeranč. Vanilkový je bezbarvý a malinový má jasně tmavě růžový odstín, ale na rtech je čirý. 




Co se týče vůně, přírodní je trošku cítit medem, vanilku jsem nepostřehla (ale co já vím o vůni vanilky? Znám nanejvýš vanilkový cukr do pečení... :) ), růžový je cítit po pomerančích a voní trošku jako zmrzlina. Na rtech jsou ale oba bez chuti a bez zápachu, což hodnotím jako plus, nemám ráda pachuť po balzámech a aspoň mě neláká si je po nanesení olizovat. 

Moje balzámy jsou balené v maličkých kulatých krabičkách. To, že takovéhle obaly jsou můj šálek kávy už jsem psala tady. Ale tyhle jsou ještě menší a ještě roztomilejší (ještě kulatější být pochopitelně nemůžou, ale kdyby mohly, tak jsem přesvědčená, že by byly!). Když jsem si je objednávala, byly k dostání jen jako krabičky, teď už jsou v nabídce i jako klasické tyčinky. Možná bych teď pro porovnání zvolila jednu tyčinku a jednu krabičku. Vůně jsou barevně rozlišené nápisem na víčku - medový má starorůžový podklad loga a malinový je lehce do fialova. Na první pohled je ten rozdíl nepatrný, ale při bližším zkoumání na to přijdete. Případně stačí krabičku otočit - dno a boky má totiž průhledné :)




S aplikací je to, pravda, trošku složitější. Když dorazily, byly ztuhlé, což jsem přičítala počasí. Ale ony jsou tuhé jaksi pořád. Sice jsou nanášet prstem, ale chce to trošku trpělivosti. Já to zatím řeším tak, že si předu přes pusu celou krabičkou, jako kdyby to byl klasický balzám a než mi ho na povrchu ubyde, zkusím vymyslet nějakou lepší techniku nanášení :) 

Obsah je cca 10 ml, obě krabičky jsou plné, což vypadá rozhodně lépe,  než poloprázdné velké balení, které je občas u některých výrobků k vidění.






Za jeden balzámek zaplatíte 35 Kč (plus poštovné), což mi přijde naprosto úžasné. 

A abychom se dostali k jádru pudla, tedy k účinkům. Moje zkušenost s balzámy na rty je taková, že jsou prakticky na nic, obzvlášť teď v zimě. Kolikrát mi rty i vysušují, místo aby je ochránily. Takže jsem byla ze začátku trošku skeptická a hlavně hodně zvědavá. Ale tyhle balzámky předčily všechny mé nesmělé naděje! Jsou super, mám je pořád po ruce a nepoužívám nic jiného. Hodně mě překvapilo, že po nanesení nemám pocit ulepených rtů, ale při doteku prstem tam ten balzám prostě je. Je to něco jako neviditelná ochrana :) Sice to ze začátku svádí k tomu natírat se pořád dokola, ale časem si na to zvyknete. Balzám vydrží na puse dlouho. Opravdu dlouho. A funguje. Krásně hydratuje a vyživuje. Konec rozpraskané, šupinaté a drsné kůže. Nikdy jsem neměla nic lepšího na rty. A ani už nic jiného nechci. Maximálně si ho objednám ještě v tyčince jako "venkovní" verzi - v zimě není to nanášení prstem moc praktické, co si budeme povídat.

Tenhle balzám mě potěšil hned několikanásobně. Hlavně svojí účinností. Tím, že je stoprocentně přírodní a ručně vyráběný. Že má tak krásné balení. A ještě jsem podpořila někoho, kdo je nadšený pro dobrou věc. 

Garantovaná trvanlivost balzámu je 12 měsíců ale věřím, že ho spotřebuji mnohem, mnohem dřív.





A co Vy? Máte nějaký výrobek, který Vás tak uchvátil? 

2 komentáře:

  1. Taky jsem kdysi zkoušela vyrábět domácí balzámy na rty - z bambuckého másla, včelího vosku, vazelíny... Byl z toho v kuchyni takovej bordel, že jsem se na to pak radši vypašlala :D Ale je super, když víš, že v těch balzámech není nic umělého.

    OdpovědětVymazat
  2. Já hrozně obdivuji každého, kdo dokáže něco vyrobit :) Na tomhle balzámu mně zaujalo hlavně to, že opravdu funguje :) A to, že je přírodní a ruční výroba jsou super bonusy navíc :)

    OdpovědětVymazat