2. července 2013

Prázdninová výbava :)

Ahoj, moji milí!

Asi jste si všimli, že v poslední době nepřibyl žádný článek - důvodů je vícero, částečně na mně přišla tvůrčí krize, ale společně s Vámi doufám, že nebude mít dlouhého trvání ;)

Dnes mám pro Vás jeden krátký nákupní (foto)článek, snad se Vám bude líbit :) :)


Pleťová, tělová, vlasová i dekorativní kosmetika - zakoupeno v DM a Rosmannovi - ať žijí řetězce! :) Část věcí jste mohli vidět na mém červnovém wishlistu ;)





Rimmel 60 sekundový lak v odstínu 405 Rose Libertine (zahlédla jsem ho na nějakém blogu a hrozně se mi líbila ta barva, tak jsem šla na jisto) a oblíbená rtěnka Kate, tentokrát číslo 19 - tentokrát jsem váhala mezi třemi podobnými odstíny, chtěla jsem nějakou růžovou :). Myslím, že se mi celkem podařilo (neúmyslně) zkombinovat lak a rtěnku ladících barev :)




Momentální blogovo-drogerkový hit - balzám Dermacol Love - odstín 02 - Liebe (broskový) a micelární voda Mixa - všimněte si, jak spolu barevně ladí ;) U balzámu jsem se rozhodovala mezi broskví a melounem, nakonec jsem volila jen podle odstínu - i když skoro nebarví, Liebe mi byla, navzdory názvu, sympatičtější :) Nákup Mixy jsem chtěla nechat na později, ale skoro sama mi skočila do ruky a následně do košíku - tak jednou nebudu sto let za opicemi (a za ostatními blogy!) :)




Ryze DM záležitost - slupovací meruňková maska Balea, Alverde mini máslo meloun (doufám, že to bude číst An.) a klasický oblíbený kokosový šampon Balea :) :) Do Dm už chodím prakticky jen pro Baleu nebo Alverde (a taky pro dětské vlhčené ubrousky ;) ), jejich ceny člověka prostě nutí čas od času zaexperimentovat ;)


Už teď Vám můžu slíbit budoucí recenzi na micelárku a pleťovou masku, u ostatních výrobků se uvidí, jak si povedou - ani mě už nebaví číst o tom, že balzám na rty trošku barví a trošku hydratuje ;)


A co Vy? Pořídili jste si nějaké letní novinky? :)

Žádné komentáře:

Okomentovat