9. dubna 2013

Ikonický šampon

Ahoj, moji milí :)

Dnes budu psát tak trochu zbytečný článek. Protože jestli existuje jedna věc, kterou má doma snad každá blogerka, je to tenhle šampon. Nejdřív jsem nechtěla věřit, že by něco, co stojí neuvěřitelných 32 Kč, mohlo být tak úžasné. Ale pozitivní recenze přibývaly jako houby po dešti. Už jsem ho měla jednou v ruce, ale říkala jsem si, že bude dobrý asi jen na ty barvené vlasy (což jsem v té době neměla). Navíc jsem objevila jiný, také dobrý šampon (o kterém bude řeč někdy příště). Nicméně mi to pořád vrtalo hlavou. Až jsem nakonec usoudila, že ho prostě MUSÍM mít! :) A jak u mně obstál?

Kokosový šampon na barvené vlasy Balea

Vůně se mi moc líbí. Obsahuje kokos a tiaré (o té jsem v životě neslyšela), mě to ze všeho nejvíc připomíná mléčné karamelky. Prostě super příjemná a "chutná" vůně, která se ale na vlasech neudrží - což mi nevadí, ještě by se na mně slétaly v létě vosy :)

Konzistence je řidší, šampon má mléčnou barvu. Perfektně pění už při malém množství, takže při svém objemu 300 ml vydrží věčnost.

Obal je klasický, jediná maličkost, kterou bych mu vytkla, je naprostá absence jakéhokoliv českého popisu. Samozřejmě, že na šamponu nepotřebuji návod k použití, ale je to jedna z věcí, kterých si prostě všímám. 

Účinky jsou neuvěřitelné. Vlasy jsou pěkně lehké a jemné a vydrží čisté čtyři dny!!! Částečně to přisuzuji i účinkům barvy na vlasy, která vysušuje, ale i tak je to téměř neuvěřitelné. Šampon neobsahuje silikony, proto se vlasy po umytí trošku hůře rozčesávají. 

Abych tak řekla, myslím, že jsem objevila malý velký zázrak. Tenhle šampon mě zbavil otravné povinnosti mýt si vlasy každý druhý den, krásně voní a stojí doslova pár korun. Momentálně je to nejžhavější adept na můj objev roku (já vím, že Vy všichni už ho používáte věčnost :) ) a myslím, že jeho pozici asi už nic neohrozí. Takže, pokud náhodou patříte mezi ty výjimky, které ho ještě nezkusily, šup do DM a nakupovat ve velkém! :)


















A co Vy? Máte svůj kokosový šampon? :)

7 komentářů:

  1. Mám ho, jsem s ním taky velice spokojená! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já už mám 3 balení :-) Pokud ho někdy přestanou vyrábět,tak asi umřu :-) Co se týče českého popisu,měl by být na zadní straně a to v dolní polovině (samozřejmě pidi písmem) :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak jsem ho "našla" - je z druhé (!) strany etikety a když jsem se ji snažila odlepit, tak se nápis obtiskl na lahvičku... takže oprava - je tam, ale vyjde to nastejno, jako by nebyl :D
      Už přestali vyrábět druhou vůni, tak snad ho nepohřbí úplně... to by byla tragédie v blogovém světě :)

      Vymazat
  3. Bohužel musím říci, že s ním spokojená nejsem. Ba naopak :((

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak přeci jen nesedne každému... no, jsem ráda, že já ta výjimka nejsem :)

      Vymazat
  4. Ahoj, mně sedí na vlasy, perfektně, ale... bohužel mi dělá pupínky na hlavě :(. Takže vlasy ano, kůže ne, holt musím hledat dál :).

    OdpovědětVymazat