7. listopadu 2013

Dvě masky z wishlistu

Ahoj, moji milí :)


Po sérii "obrázkových - vyprávěcích - shrnovacích" článků si dnes dáme zase jednu plnohodnotnou kosmetickou recenzi. Vlastně rovnou dvě - popravdě mi ani jedna maska nepřišla tak zajímavá, aby to vydalo na samostatný článek...


Kaolínová pleťová maska s avokádem a ovsem Freeman

Pytlíčkové masky od Freeman mě snad magicky přitahují. Je pravda, že zatím jsem byla stoprocentně spokojená jen s okurkovou variantou, zatímco jahodová ani mořská mi za další nákup nestojí, ale stejně si nedám pokoj a vždycky v drogerii po koutku s Freemanem pokukuji. Na avokádovou masku jsem navíc četla i dost pozitivních recenzí, proto jsem se ji rozhodla vyzkoušet. A jak jsem byla spokojená?

Obal je klasická šroubovací tuba (teď mluvím o plném balení), na obrázku vidíte avokádo, takže nemůžete sáhnout vedle. Konzistence masky je relativně krémová, vzhledem k tomu, že obsahuje jíl, takže se s ní moc dobře pracuje a pěkně se roztírá. Má světloučce zelenou barvu, skoro až do modra, která po zaschnutí ještě zesvětlí. Co se týče vůně, nevím přesně, jak by měla vonět kombinace avokáda s ovsem, ale aroma je příjemné a já v něm cítím i něco jako vanilku :) :) Maska poměrně rychle zasychá, ale po kontaktu s vodou opět změní svou konzistenci na krémovou a bez problému se smyje. Co se týče účinků, maska slibuje kromě tradičního zmenšení a vyčištění pórů také tonizaci a zpevnění. Pokud můžu posoudit, s póry si poradí dobře, pleť je bezprostředně po použití pěkně hebká, ale po chvilce je bohužel znát větší míra vysušení. Takže si masku znovu nekoupím.

Koupena v Tetě za 35 Kč


Slupovací pleťová maska s meruňkou Balea

Normálně bych si ji nevšimla, ale recenze na blozích mě stále dokola přesvědčovaly, že je super a určitě ji musím vyzkoušet. Asi přestanu cizí blogy číst :) :) Nicméně recenzi na tuhle masku jsem Vám slíbila už v létě, tak jdeme na to!

Obal mě vzhledově neoslovil, klasický pytlíček, myslím, že Balea, podobně jako třeba Rival de Loop nedělá masky v plném balení - asi vědí proč :) Sáček je rozdělený na dvě poloviny, takže určen pro dvě použití, ale vystačí určitě na více aplikací - pokud tedy nezaschne, což se u slupovacích masek stává skoro vždy. Konzistence je klasická, průhledná, jemně gelová. Oproti jiným maskám se s ní dobře pracuje, nezasychá tak rychle jako většina podobných výrobků, takže to beru jako velké plus. Na vůni jsem se těšila. Do chvíle, než mě do nosu praštil silný odér acetonu! Skoro, jako bych otevřela lahvičku odlakovače... ve složení je sice alkohol hned na druhém místě, ale... ale i tak by maska nemusela tolik smrdět! Nicméně mě to neodradilo, masku jsem si nanesla na obličej a čekala jsem, jaké budou účinky... děsivá vůně vyprchala, místo toho začala maska mírně pálit - ale to dělají i jiné masky a není to vždy na závadu. Maska dobře zaschla a šla pěkně sloupnout, póry byly čistší a pleť to ani moc nevysušilo. Taže na první pohled to nebylo zase tak strašné. Bohužel, jako "bonus" mi maska vytáhla na světlo boží také všechny "nedokonalosti" (baví mě to slovo!), takže do druhého dne jsem se probudila obsypaná pupínky. Fakt super maska, tohle! Na jednu stranu si říkám, že jsem možná měla nějaký vadný kus, ale znovu to pokoušet nebudu... Jo a taky se děsně blbě fotí! :D

Koupena v DM za 19 Kč





A co Vy? Kupujete si pytlíčkové masky?

6 komentářů:

  1. Já nedávno vyhazovala zaschlý zbytek masky od Freemana v tubě, a měla jsem ji docela ráda, vysušení mi až tak nevadilo, přece jenom, člověk se tak jako tak namaže krémem, ne? :)
    Masky od Baley moc nezkouším, jsou pro mě podezřelé. :)
    Jinak ale jo, kupuju si masky v pytlíčku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ona ta avokádová není vyloženě špatná, ale masky používám hlavně na čištění pórů a to mi víc vyhovuje okurková varianta. Krémem se samozřejmě namažu :) :)
      Haha, to mě pobavilo, že Ti přijde podezřelá. Já ji ani moc neregistrovala, ale ty recenze na blozích... :D

      Vymazat
  2. Hm, tak teď jsi mě docela vyděsila tou Baleou :-D Dobré vědět... Jinak Freeman - mám podobný názor, mořská i čokoládová maska fajn, ale žádný zázrak. Mini avokádová byla někde v SenzaBoxu - taky ji mám doma, ale ještě jsem ji nepoužila. No a ke koupi té okurkové jsem se ještě stále nedostala, sakryš :-) Nejdřív bych asi měla vypotřevovat zbývající půlku tuby té mořské a čokoládové :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, když si přečteš recenzi od někoho jiného, tak o tom nic nepíšou... tak buď jsem měla opravdu nějaký "vadný" kus a nebo za to může můj citlivý nos :) Ale pupínky vyskákaly, to je bez diskuze.
      To je přesně ten důvod, proč si kupuju nejdřív pytlíčky - nevím, co bych si počala s plnou tubou :) :)
      Ale každý má jinou pleť a jiné požadavky, tak to chce zkoušet a zkoušet :)

      Vymazat
  3. Já si masky v sáčku teď nekupuji, celkově nějak masky nepoužívám.. Kupodivu jsem ale zkusila tu od Freemena a nebyla vůbec špatná ..
    Od Baley jsem měla tu medovou a musím říci, že se mé poznatky shodují s těmi tvými - děs děs děs.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U té Baleácké mě hodně zaráží ty ostatní veskrze pozitivní recenze... ale je možné, že se prostě nějak změnila receptura nebo tak a na nás zbyly už jen ty horší kusy :) :)
      Já bych ráda našla ještě nějakou opravdu hydratační masku, ale asi mám smůlu :(

      Vymazat