28. ledna 2014

Poslední den DM slev - co jsem ulovila :)

Ahoj, moji milí čtenáři :)

Jsem si celkem jistá, že jste postřehli, že v DM drogerii jste mohli (a potažmo ještě dnes můžete) získat slevu 25% při nákupu minimálně pěti produktů od privátních značek DM.

A také nepochybuji, že nejsem první - a asi ani poslední - kdo přichází s výčtem toho, co si ve slevách pořídil. Možná to bude pro Vás inspirační a třeba si tam ještě zaběhnete. A vsadím se, že jsem jediná, kdo nakupoval ve slevě dudlíky :) :)

Celkem jsem pořídila šest věcí - ještě jsem měla zálusk na další dvě, ale ty jsem v naší DM neobjevila, taky jsem nakupovala spíš v rychlosti, což bylo možná dobře, jinak bych si toho nejspíš odnesla víc :)

A jako správná máma jsem myslela hlavně na svá dvě zlatíčka (aby si i očekávaný potomek užil trochu toho nakupování :D ), ale udělala jsem samozřejmě radost i sobě, ale jen tak přiměřeně :)

Dala jsem si předsevzetí, že si nebudu kupovat nic, čeho bych si bez slevy ani nevšimla a snad se mi to podařilo i dodržet. A mimochodem, nebyla jsem ani zdaleka jediná, kdo bloumal mezi regály s taháky a zajímal se, co že přesně za značky je v té slevě... :)

Co jsem si tedy pořídila?



Vlhčené ubrousky Babylove

Kdyby pro nic jiného, pro tyhle ubrousky se budu do DM vracet pořád, spotřeba je neskutečná a poměr kvalita/cena prostě nepřekonatelný!


Dětské tělové mléko Babylove

Krásně (miminkově) voní a celkově nám vyhovuje, proto ho kupuji asi nejčastěji.


Dudlíky Babylove 0-6 měsíců

"Dárek" pro miminko, uvidíme, jak budou vyhovovat, ale za tu cenu jsem riskla i to, že malému nesednou.


Ústní voda Dontodent

O jedné její variantě jsem se zmínila tady - miluji věci, které mi stoprocentně vyhovují a zároveň jsou za super cenu! :)

Sprchový gel Balea mandarinka

Můj úplně první... přiznávám se, že sprchové gely vybírám hlavně podle vůně (a podle dobrých osobních zkušeností) a zrovna ne moc příjemná parfemace byla to, co mě dosud odrazovalo od koupě, i když vím, že ostatní jsou z nich víceméně unesení. Ale mandarinka mě nakonec zaujala - kdyby se mi nelíbila žádná vůně, tak se bez něj taky obejdu :)


Tělový peeling Balea jablko a skořice

Protože mi limitovaná varianta s vůní citronu a podmáslí už došla, rozhodla jsem se vyzkoušet i poněkud "zimnější" verzi s jablkem a skořicí. Tenhle peeling je navíc podle obalu olejový, tak jsem opravdu zvědavá, jaký bude a určitě se můžete těšit na recenzi :)


A to je vlastně konec dnešního nesmírně nekreativního a nicneříkajícího článku... :)



A co Vy? Taky jsme se vrhali po regálech s privátními značkami DM? :)

8 komentářů:

  1. No jasně, já jsem si donesla trochu toho Alverde a nějaké ty úklidové prostředky. :) A určitě se našly i jiné maminky, které kupovaly dudlíky... ;)
    Jinak pěkný nákup! A hodně dobrý tah ze strany Dm. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem se dívala na velké balení tělového másla s makadamových ořechem... ale zase se nic nemá přehánět, že :)
      Myslím, že v DM to mají dobře promyšlené, na druhou stranu, jejich značky patří i tak k těm levnějším... ale tak kdo by odolal sprcháči za 23 Kč :)
      Kdyby nebylo tak brzy, tak nakoupím celou kosmetickou výbavičku, ale to by se na blog moc nehodilo :D

      Vymazat
    2. Ahoj, pěkný nákup. Na recenzi toho peelingu se těším. Já v DM taky byla a těch peněz.. Alverde - tělové máslo s melounem, tělové máslo s makadam. ořechem, těl. olej s citronem na celulitidu, deo sprej s třešní a brusinkou, rtěnka 52, minerální pudr, tužka na obočí, krém na nohy, Color & Go make-up, tónovací krém Acerola, pleťová voda - růže a minimáslo melounové, mini růžový denní krém. A ještě Balea - minideodorant do kabelky.

      Vymazat
    3. Páni, to jsi se teda hezky rozšoupla :) Já mám másel zásobu (meloun je skvělý! :) ) a dekorativku jsem ještě nezkoušela, šla jsem spíš po těch "praktičtějších" věcech... :) Nicméně myslím, že teď budou regály s Alverde a spol. beznadějně vybrané :) :)

      Vymazat
  2. Na Slovensku tato akcie nebola. Pride mi to nespravodlive.
    Ale mozno je to aj dobre, pretoze by som samozrejme neodolala :)
    Ten peeling vyzera fakt dobre a aj pekne vonia. Uz som ho v DM obzerala :) Ale kedze mam este ten s vonou citronu a cmaru, tak som ho tam s tazkym srdcom nechala.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Třeba to na Slovensko dorazí později... nebo budete mít nějakou ještě lepší akci :)
      Peeling je fajn, ještě měli, tuším, jednu vůni, ten skořicový se na zimu hodí úplně ideálně :)

      Vymazat
  3. Moc pěkný nákup. :-)Taky jsem si z Dm sleviček něco odnesla. :-) Chtěla jsem ten peeling, ale u nás už ho neměli. :-)
    Moc se mi líbí to miminkovskę tělové mléko, dokonce bych se s ním namazala sama, musí krásně vonět. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem zase měla zálusk na krém s jablky, ale taky nebyl... no, člověk by dokázal vykoupit půlku sortimentu,když vidí nápis sleva, že :) :)
      Mléko je úplně super, taky ho občas sama použiji, když chci vonět jako miminko :) :)

      Vymazat