4. ledna 2014

Není kokos jako kokos...

Ahoj, moji milí!

Dnešní recenze bude trošku smutná... protože bude tak trochu o jedné věci, kterou jsem měla moc a moc ráda a oni ji přestali vyrábět... a ta, o které jsem si myslela, že mi ji nahradí, to tak docela nedokáže... ale nebojte se, mluvím jen o šamponu :) :)

Kokosový šampon pro všechny typy vlasů Balea


O téhle limitované novince z řad šamponů Balea už jsem se zmínila tady. Původně jsem si ale myslela, že se jedná jen o přechodnou záležitost a původní kokosová řada pro barvené vlasy se bude i nadále prodávat. Ale jak mě upozornila jedna hodná čtenářka ze Slovenska, kokosáček už se přestal vyrábět :( :( Což je ostatně vidět i při návštěvě DM - po modro-bílém obalu ani vidu, ani slechu. Zamáčkla jsem slzu a doufala, že "ten nový" bude stejně dobrý a já si budu mít čím mýt vlasy i nadále... ale jak už tušíte z úvodu, není to tak úplně pravda, bohužel.

Obal
Baleácká klasika, obal je celý modrý a mate kupující stejnou slečnou na obrázku... jinak není moc co dodat. Vlastně jednu věc bych mu přeci jen vytkla - uvítala bych rozsáhlejší český text na zadní straně, negermanisté se toho moc nedozví a toho já si všímám vždycky!

Vůně
Tenhle kousek je čistě kokosový, voní trošku jako Raffaelo nebo něco podobného, prostě sladká vůně kokosu. Klasika je mi trošku sympatičtější, ne tak přeslazená, ale nedá se říct, že by mi vůně vyloženě, vadila, to bych mu zase křivdila.

Konzistence
Pořád stejná, řidší krémová mléčně bílá tekutina. Pěkně pění, což mám ráda, z vlasů se bez problémů vymývá a vůbec se s ním dobře pracuje. Takže nemám, co bych vytkla.

Účinky
A tady nastává ten největší rozdíl. Vlasy jsou po umytí čisté, nadýchané, spokojené, takže vlastně nepoznáte změnu. Tedy, ne hned. Ale o něco rychleji se mastí. Už třetí den je na nich opravdu vidět, že potřebují umýt, zatímco se starou řadou na barvené vlasy byly třetí den ještě opravdu pěkné. Takže ve výsledku sice myji vlasy také za tři dny, ale teď je to opravdu z nutnosti... Vím, že je to zanedbatelný detail, ale člověk si opravdu nerad zvyká na něco horšího, i když jde jen o obyčejný šampon, co si budeme povídat :)

Rozhodně mám v plánu vyzkoušet třešňovou řadu na barvené vlasy, ale pokud mi nebude vyhovovat, tak budu muset opět absolvovat to otravné martyrium hledání ideálního šamponu... naštěstí mám v záloze Gliss Kur, který je relativně nový, takže ho snad ještě nějaký ten pátek budou vyrábět :)







A co Vy? Používali jste původní kokosový šampon?

8 komentářů:

  1. To nééé! Pro mě je tohle totální novinka a já se asi zblázním! Původní kokosová řada byla pro mé vlasy to nejlepší na světě!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsme dvě! Mrzí mě, že jsem si jich nekoupila do zásoby víc :( Ale tak zkus ho, třeba Ti sedne víc, než mně, ale osobně se mi ten rozdíl zdá dost velký - asi i proto, že tenhle je na všechny typy vlasů. Můžeme společně držet minutu ticha :)

      Vymazat
  2. Ta původní řada mi nesedla, ne tolik, takže tuhle vynechám. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aspoň ušetříš :) Ony ty šampony pro všechny typy vlasů bývají dost ošidné... a ani ta vůně není tak krásná, jako u původního :)

      Vymazat
  3. Chtěla jsem svou oblíbenou kokosovou řadu k Vánocům, pěkně šamponek a kondiconér. Místo toho se ke mně dostal tento šampon, očuchala jsem, ale teda, tamten voněl mnohem líp. A po vyzkoušení jsem zjistila, že se mi taky rychleji mastí vlasy. :/
    Vůbec jsem nevěděla, že se přestal úplně vyrábět, myslela jsem, že ho tenhle jen na chvilku nahradí..:((

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo, už to tak je... leda bychom sepsali nějakou petici a poslali ji do DM, že chceme kokosáček zpět :) :) Já jsem z toho upřímně nešťastná, lepší šampon jsem neměla a za tu cenu... no, asi s tím nic nezmůžeme :(

      Vymazat
  4. Jeeeej. Dakujem za spomenutie v clanku :)
    Mrzi ma, ze ti tento novy sampon nevyhovuje. Ale kedze ide iba o limitku, aj tak by to nebolo dlhodobe riesenie.
    Balea ma na farbene vlasy novu radu: cerveny pomaranc a moringa. Maju sampon, kondicioner a 2-minutovu kuru. Mozno bude lepsi ako tato kokosova limitka. Drzim palce.
    Takze to balenie "pôvodného" kokosového samponu, ktore mi stoji nepouzivane v skrini zacina mat poriadne vysoku hodnotu :) A jedno balenie som dala tete k Vianociam. Ani netusi, aky skvost ma doma :) Jej je uplne jedno, cim si vlasy umyje. Hmmm.... Aspon na nieco je to moje syslovanie dobre :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není zač :) :) Já děkuji za upozornění, i když jsem díky tomu vyděsila pořádnou hromadu lidí, jak se zdá :)
      Vím, že mají novou řadu na barvené vlasy, jen jsem si myslela (nevím proč), že je třešňová... :)
      Naštěstí taky ještě jeden syslím, tak potom budu testovat :)

      Vymazat