18. listopadu 2013

Fotopostřehy týdne - podzim

Ahoj, moji milí :)

Dnes mám pro Vás další díl Fotopostřehů, tenktokrát na téma Můj podzim. Je to taková velká všehochuť a myslím, že mě to momentálně vystihuje naprosto dokonale :)



Pro zahřátí

Domácí kavárna aneb ohřátý pomerančový džus s troškou skořicového cukru, sušené pomerančové kůry a hřebíčku. Je to teplé, sladké a výborné!

Moje oblíbené čaje - Teekanne s příchutí maliny - nejlepší malinový čaj, co jsem kdy pila a Premium Ginger Tea Mojito - koupený v místní samoobsluze za hříšných 50 Kč, ale je to lahoda! Mimochodem, typicky pozdimní příchuti, že? :) :)



Pro krásu

Zrzi, zrzi, co Tě mrzí... vždycky jsem chtěla být zrzavá (tedy pokud jsem zrovna netoužila po blond kštici nebo afro copáních :)) ) a vždycky jsem si myslela, že by mi to neslušelo. Teď už vím, že to zjistím jedině tak, že to vyzkouším. Jen najít dobrovolníka, co mě obarví... Nehlásí se někdo? :)

Podzimní laky na nehty - Rimmel už jste mohli vidět tady, vínový Oriflame už mám nějaký ten pátek a je to takový můj plesový lak a Colorama od Maybelline je momentální top mezi laky, určitě si pořídim i další!



Relax

Vidíte tu perníkovou chaloupku? :) A ne, nechystám se péct vánoční cukroví ani pořizovat novou výzdobu - tedy ne, že by mě to nelákalo ;), ale troška té inspirace a vánočí pohody nikdy nezaškodí, aspoň na stránkách barevného časopisu :)

Tak jo, přiznávám, že fotit ubrousek je trošku úlet, ale jestli je pro mně něco symbolem podzimu, jsou to kaštany ve všech podobách. Na kaštanová zvířátka je u nás doma ještě trochu brzy, ale už se těším, až budeme tvořit :)



Pro miminko

Ne, nehodlám Vás zaplavovat fotkami dětských věcí ani rozebírat své rostoucí břicho a podobně, ale tohle je ted´moje momentální radost :) :) A medvídci jsou určitě taky podzimní (ať žije zimní spánek!), takže se to sem hodí a basta! :) :)

2 komentáře:

  1. Ahoj :) To oblecenie pre miminko je uplne rozkosne. MeToYou je moj najoblubenejsi plysak :) Na jeseni mam najradsej, ze si zase mozem varit chai čaj a ostatne "korenene" caje napr. Pickwick Spices a ze mozem nosit vsetky moje oblubene satky a saly, ktorych mam naozaj pozehnane.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj :)
      Na podzim chutnají čaje nejlíp, to je pravda :) Vždycky se těším domů z procházky, až se zahřeji nějakým čajíkem :)
      Me to you nemá chybu, oblečky jsou bazarové, protože jinak mi přijdou ceny dost přemrštěné, ale miminku to bude slušet :) :)

      Vymazat