6. září 2013

Závan léta

Ahoj, moji milí :)

Čas nám nějak utíká a léto pomalu končí... Proto jsem si pro Vás dnes připravila článek o tělovém peelingu, ktrý je jednak z limitované letní kolekce (takže ho už asi bohužel neseženete) a navíc svou vůní i obalem to teplo prostě evokuje. A kdybyste na něj ještě někde narazili, určitě si ho pořiďte! :) :)


Sprchový peeling s vůní citrónu Balea
Na tenhle peeling jsem narazila náhodou na nějakém blogu (a už si opravdu nevpomenu kde). Hned mě zaujal a protože jsem měla navíc zrovna cestu do DM, bylo mi jasné, že se po něm podívám. A měla jsem štěstí, protože jsem ukořistila poslední kousek. A za cenu 29 Kč nebylo vůbec co řešit! A to i přes to, že zrovna tělový peeling považuji za jednu z kosmetických "zbytečností" - tedy považovala jsem až dosud. A prostě jsem si zrovna potřebovala udělat radost :)


Vůně
Peeling má vonět jako citron a podmáslí, což zní na první pohled naprosto šíleně, ale ono to překvapivě dobře funguje. Při prvním přivonění mi připomínám nějaké bonbony (třeba Lipo nebo něco podobného), je z toho hodně cítit ten citron, ale při použití se vůně hodně zjemní tím podmáslím a je taková příjemně svěží, ale nijak otravně výrazná. Prostě tak akorát :)


Obal
Klasická plastová tuba s odklápěcím uzávěrem, která se dá postavit do poličky, aniž by se kácela všude okolo. Design je celkem jednoduchý a příjemný, přímo z něj sálá svěžest (osobně miluji tyhle obrázky ovoce ve vodě! :) ), obal je praktický a bytelný. Kdo už mě zná tak ví, že mi trošku chybí obsáhlejší český popis (ale tak je to peeling, budiž mu odpuštěno) a to ovoce na obrázku je buď hooodně nezralý citron nebo spíš limetka, co si budeme povídat :) 


Konzistence
Tady ještě jednou poukážu na nedostatek českých popisků. Protože "sprchovací peeling" mi přijde jako takový hybryd mezi klasickým peelingem a peelingovým sprchovým gelem - čemuž by odpovídala i konzistence. Je lehce krémová a poněkud řidší, po namočení opravdu jemně pění, krásně se roztírá a jde bez problémů smýt. Peelingová zrníčka nejsou nijak ostrá a přijde mi, že by jich mohlo být nepatrně víc (což je vidět i na fotce). Ovšem na rychlé použití ve stylu nanést-rychle odrbat-opláchnout je naprosto perfektní a jednoduchost a rychlost při používání jsou dvě věci, které na kosmetice dokážu vždycky skutečně ocenit. 


Použití
Jak už jsem se zmínila, použití připomíná klasický sprchový gel - peeling jde i lehce napěnit a jeho aplikace je tak snadná, že ji ani nevnímám jako další krok při sprchování. 


Účinky
Kůže je po použití viditelně jemnější a hladší, není nijak podrážděná ani vysušená. Peeling šetrně odstraní odumřelé buňky a pokožku nechá příjemně hebkou a lehce provověnou a tak nějak celkově svěží.


Jak už jste si asi všimli z předchozích řádků, jsem peelingem naprosto nadšená a kdybych měla možnost, nakoupím si ho do zásoby. Nezbývá mi než doufat, že i ostatní peelingy od značky Balea jsou stejně povedené a mám docela chuť se o tom přesvětčit doslova na vlastní kůži :) :)


A co Vy? Máte nějaký speciálně letní objev?


3 komentáře:

  1. Nedávno jsem přesně tenhle dodělala, tak přemýšlím, jestli si ho pořídit znovu. :) Mých letních objevů je... spousta. Ale nejvíc mě překvapilo tělové mléko Bione cosmetics, protože je vážně super. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A viděla jsi ho ještě někde? Já teda byla jen v jednom DM, tak doufám, že ho ještě budou mít :) Za mně to je jeden z nejlepších objevů vůbec :) :)

      Vymazat
  2. Ahoj, vypadá hodně dobře :) Jinak nominovala jsme tě na liebster blog award: http://coctailbycath.blogspot.cz/2013/09/liebster-blog-award.html

    OdpovědětVymazat