23. srpna 2013

Ladybox srpen aneb Vypráskané narozeniny

Ahoj, moji milí!

Jak už jste asi pochopili z nadpisu, dnes Vám představím narozeninový, tedy srpnový Ladybox. A jsem z něj poměrně zklamaná :( :( 

A když už má box to roční výročí - a po sloučení se Senzaboxem i monopol na trhu - hodí se asi trocha bilancování. 

Ladybox mi byl z těch dvou vždycky sympatičtější, měl víc produktů a nižší cenu, byl dostupný ke koupi i po vydání... I přesto jsem ho nekupovala nijak často - měla jsem jeden Senza box a dva Ladyboxy. Pak jsem si řekla, že je to fajn jednou za čas, ale pravidelný odběr mě nelákal. Ale sledovala jsem krabičky dál, většinou jsem si, až na dvě výjimky, říkala, že je super, že jsem odolala... Váhala jsem až při minulém, prvním sloučeném vydání s názvem Just married. Dokonce jsem ho měla i objednané, ale nakonec jsem ho zrušila a pak jsem toho dost litovala... a naivně jsem si řekla, že si spravím chuť na narozeninovém vydání... Samozřejmě mě napadlo, že po tak super nabušeném boxu, jako byl ten červencový, bude srpen slabší. Ale vždycky je to hrozně indiviuduální - co nesedí 99 lidem, z toho může být ten stý nadšený... 

No, dost řečí, pojďme se podívat na tu nadílku. A vezmu to asi dost stručně, nadšená nejsem a obrázek si udělá každý sám...

Růžová přepravní krabice mě do extáze neuvádí (většina blogerek na ni pěje chválu :) ). Je pevná a účelná a v kontejneru na tříděný odpad se bude hezky vyjímat :) :) Perforace je pevná, až tak, že mi nešla odtrhnout v kuse, ale to neřeším.





Vnitřní šedo-růžová krabička s dekorem krajky už byla zveřejněná na FB Ladyboxu, takže pro většinu z nás žádné velké překvapení. Za mně ani moc nadšení, bílé krabičky mi vyhovovaly nejvíc, dost se mi tam nelíbí ten nápis... ale co, určitě ji využiji, krabička je jinak bytelná a příjemná na dotek :) :)





Výplň tvoří, asi už tradiční, růžové prášící papírové harmoniky - opět půjde do koše, výrobky si otřu, nejlepší dojem to nedělá, ale to jsou jen detaily.


Letáky jsou v přepravní krabici, "velký" katalog Pure Fiji a letáček Inca Oil Natural Concept. V boxu dále najdete slevu na Korrres a Pure Fiji.


Lady dopis - tentokrát spíš jen kartička formátu zhruba pohlednice se mi líbí - z jedné strany stručné povídání, z druhé popis výrobků - který ale dopadl dost katastrofálně - bílé rozmazané pidi písmo na růžovném podkladě volá po lupě - nebo po lepší grafice. Leták je navíc i trošku nepřehledný - možná jste na FB zaregistrovali, že si spousta zákaznic myslí, že jim chybí výrobky. Nechybí, jen to tak vypadá :)



A teď konečně ten napjatě očekávaný obsah...





Korres Lip Gloss, 6 ml, plné balení ve vybraném odstnínu
Můj vybraný odstín je Cherry, což je taková cihlovo-hnědá barva, mezi námi žádná hitparáda. Co mě ale odrazuje na sto procent je ta třešňová vůně, která mě vrací někam do šesté třídy základní školy k lepivým kuličkovým leskům na rty s různými vůněmi /příchutěmi - měla jsem, tuším, hroznový a čokoládový... Korres byl velký tahák a za mně i velké zklamání. Variantou je Korres Lip Butter.




Beauty UK lak na nehty Glam Nail, plné balení, ve vybraném odstínu
Upřímně by mě zajímalo, kdo tenhle pekelný šeříkově fialový odstín vybíral a jestli má někdo i nějakou nositelnou variantu. Z letáku jsem vyluštila cosi o vysokém lesku, značka Beauty UK je dostupná jen v zahraničí a proti lakům na nehty obecně nic nemám. Ale ten odstín... 
Při troše štěstí jste místo něj mohli dostat stín od Inglotu


Pure Fiji šampon z kokosového mléka, 30 ml, cestovní balení, ve vybrané vyriantě
Šampon Pure Fiji už jeden mám, vyhovoval mi, vyloženě mi nevadí, ale v kombinaci s ostatními výrobky budí dojem "Hm, zase malé balení šamponu, co už tu jednou byl". Je to škoda, patří k těm lepším výrobkům.


Pure Fiji kondicionér z kokosového mléka, 30 ml, cestovní balení, ve vybrané variantě
Kondicionér používám místo pěny na holení, takže ho budu s radostí tahat na cesty - a samozřejmě ho vyzkouším i na vlasy :) :)


Ryor Uvolňující mátový gel, 50 ml, cestovní balení
Ryor gel vypadá zajímavě - má chladit, pomáhat proti otokům a zklidňovat podrážděnou pokožku. Drogerková značka mi nevadí, aspoň si ho, v případě, že se osvědčí, budu moci v té drogerce koupit. Sama bych po něm nesáhla a tak mám aspoň možnost vyzkoušet něco nového.


TMT - Inca Oil - Pandora Oil, 3 ml, vzorek
Olej na vlasy je věc, kteou bych ocenila, kdyby nebyla v "geniálním" pytlíčkovém balení. Tohle je dost nedomyšlené, výběr výrobku (i když vím, že olejíčků a vodiček na vlasy už bylo v boxech relativně dost) chválím, balení to dost kazí.


TMT - Cristall Liquidi Latte, 6 ml, vzorek
Bezoplachové vlasové mléko je na tom hodně podobně jako jeho kolega olej - výrobek fajn, balení v pytlíčku nepraktické a nerezprezentativní. Každopádně se těším, až ho vyzkouším, o tom žádná. 


Bonus - dárek k prvním narozeninám - mohli jste najít buď výrobek od značky Iven Cosmetics, Eveline, Lee Stratford nebo Marvis.
Iven cosmetics Luxury Line Collagen speciál s elastanem
Tak fajn - výrobek nemá krabičku, polepku, ani není uveden v letáku. Až si ho vygooglím, dám Vám vědět víc :) :) Je to bonus, jen mi přijde trošku nedomyšlená ta prezentace.


Když si to shrneme, máme tady dvě plná balení (lak a lesk), tři cestovní (šampon, kondicionér, gel) a dva vzorečky (olej a mléko na vlasy), plus jeden bonus.  Za sebe můžu říct, že čím menší balení, tím víc jsem na výrobek zvědavá - nemělo by to být obráceně? :) :)

Dojem dost kazí fialový lak na nehty a taky lesk , šampon a kondiconer O.K., vyhovuje mi, ale větší radost by mi udělal nějaký "nový" výrobek, zklidňující gel ráda vyzkouším a vylepšováky na vlasy se neztratí. Takže nakonec to možná není až takový průšvih, i když červenci to nesahá ani po kotníky...

P.S. Kdybyste někdo chtěl tu fialovou noční můru, je Vaše!



 Ještě malá poznámka pro upřesnění - jedná se jen o čistý výčet obsahu Ladyboxu  a první, často rozhodující, dojem,  výrobky jsem zatím nijak blíže nezkoumala a skutečná "hodnota" boxu se stejně projeví až časem, podle toho, jak mi budou výrobky vyhovovat :) :)

5 komentářů:

  1. Tak to je dost špatné... Docela se mi líbí v jiných boxech ten lip butter, ale tahle varianta by mě moc nepotěšila... :( Snad aspoň budou výrobky fajn... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo, asi jsem vychytala tu horší variantu - jako obvykle :D Třeba jen růžový lak na nehty by moje hodnocení zvedl snad o sto procent.. ale tak co, stanou se horší věci... Na FB je z toho hotové pozdvižení, ono se to časem poddá :) :)

      Vymazat
  2. Tak asi jsem někde dneska potratila dobrej vkus, ale mě se ten lak fakt líbí :-) Jinak se ti ani nedivím, že nejsi nadšená - potkat tam lesk namísto lip butteru a ten šílený kolagen, kterého jsem se zbavila hned jen co mi v LB přišel (květnové vzdání), tak jim to asi vrátím :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych byla radši za jakoukoliv jinou barvu - viděla jsem růžový a takový pěkný meruňkový... jako ostatní věci snad tak strašné nejsou, ale ani žádná hitparáda, a na to, že to mělo být super spešl narozeninové vydání dost bída :(

      Vymazat
    2. Nj, nalákali na korres a pure fiji, ale zapomněli zmínit, že zbytek bude shit :-)

      Vymazat