13. června 2013

Rimmel Stay Matte

Ahoj, moji milí :)

Dnes je už z názvu jasné, o čem bude řeč. Sice jsem se snažila vymyslet nějaký zavádějící název, ale tak není každý den posvícení. A, popravdě řečeno, jen suché jméno asi nejvíce vystihuje můj vztah k tomuto pudru.

Rimmel Stay Matte Purdr


Jak jistě všichni víte, Stay Matte je hit mezi bloggerkami a zároveň je dělí na dva tábory - ty, co ho milují a ty, co ho nemilují (ano, možná jsem chtěla napsat nenávidí, ale přeci není nikdo tak povrchní, aby mohl nenávidět pudr?! Nebo ano? :) ) Takže se možná ptáte, do které skupiny se řadím já. No, asi nejsem správná bloggerka, ale ani do jedné. Pudr má svoje klady i mouchy a osobně ho řadím do kategorie Neurazí-nenadchne. Tak se pojďme podívat blíž!


Obal
Obal je první mínus a štve mě asi nejvíc. Je úplně obyčejný, "šroubovací", plastový a průhledný. Proti průhlednému plastu nemám nic, ale tenhle obal mě vrací někam na základní školu k mému prvnímu pudru. Prostě žádná krása to není, i když funkci zatím plní. Co mi ale vadí podstatně víc je absence houbičky. Nebo  labutěnky. Nebo aspoň takového toho molitanového kolečka :D Jasně, můžu si ho za pár korun dokoupit, ale je to otrava! Na zrcátku nebazíruji (i když ho vždy uvítám), ale ta houbička... Prostě ne.

Odstín
Šalamounsky jsem si vybrala variantu 001 Transparent. Plusem je, že je opravdu průsvitný, takže odpadá zdlouhavé vybírání sedícího odstínu. Nevýhodou zase to, že tím pádem není vůbec krycí. S tím se samozřejmě počítá, takže pokud s ním chcete něco sjednotit nebo schovat, musíte si vybrat barevnou variantu. 

Konzistence
Pudr trošku práší (což ale dělají asi všechny), celkem dobře se s ním pracuje a když se to nepřežene, netvoří ani masku, ani příliš nezvýrazňuje suchá místa. Používám ho primárně ke zmatnění přes BB a na to mi vyhovuje. Výdrž je slušná, samozřejmě závislá na okolnostech - při venkovních tropických teplotách průměr, jinak nadprůměr.

Kupovala jsem ho "kdysi" v zimě v Rossmannovi v akci za 79 Kč, jinak ho tam mají za 110 Kč.


Když to vezmu kolem a kolem - štve mě obal, vyhovuje mi "odstín", výdrž není špatná. Myslím, že cena odpovídá kvalitě a znovu si ho koupit nepůjdu - i kdyby jen kvůli té houbičce!


Sobík i mini-kabuki EcoTools štětec jsou z vlastních zásob :) :)





















A co Vy? Máte s Rimmelem dobré zkušenosti?

2 komentáře:

  1. Pěkná recenze. Já mám ten pudr ráda, protože na mojí ne úplně mastnou T-zónu matuje celkem akorát. :) Obal není z nejnádhernějších věcí, ale není to ani žádná hrůza, absenci houbičky vůbec neřeším, protože je stejně nesnáším a vyhazuju. :D Je ale fakt, že to není nic na tahání v kabelce. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem si tak zvykla na svůj dřívější pudr ze zrcátkem a houbičkou, který se dal právě použít vždy a všude, že mi tohle už tolik nevyhovuje. Ale tak za ty peníze žádné neštěstí, příště už vím, na co se zaměřit :)

      Vymazat