1. května 2013

Čím mě nadchnul Biosilk

Ahoj, moji milí :)

Dnes budu opět hrozně originální a povím Vám svůj názor na Biosilk Silk Therapy

Protože byl součástí jedné krabičky krásy (nebo dokonce v obou?), tak se asi najde jen málo z Vás, kdo ho nemá doma nebo o něm alespoň nečetl asi sto článků. Navíc si nejsem moc jistá, jestli můj pohled bude úplně přínosný, ale to posuďte sami :)


Nejdřív mi dovolte pár slov úvodem. I když na svoje vlasy často nadávám, jedno jim upřít nelze. Jsou relativně zdravé, skoro přírodní (frekvence barvení jednou či dvakrát za rok se asi nedá považovat za moc pravidelnou) a když si nechám čas od času zastřihnout konečky (což znamená zhruba stejně často, jako je barvím :D ), tak jim vlastně nic nechybí. Proto jsem nikdy vlasovou kosmetiku nikdy moc neřešila (a upřímně řečeno, neřeším ji ani teď, až na pár výjimek). Ale s postupujícím věkem a přibývajícím kosmetickým rozhledem (ach, ty blogy!) jsem začala mít pocit, že bych své hřívě měla dopřávat něco navíc. Ale, jak už jsem zmiňovala dříve, jsem prostě na tyhle věci líná. Takže to vylučuje používání skoro všech kondicionérů, masek, olejíčků... ehm, zapeklitá situace :) Ale naštěstí pro mně existuje i pár výrobků, které zvládnu používat i já. Jedním z nich je Biosilk Silk Therapy.


Obal
Chtěla bych mít vlasy jako modelka na obalu :) Vtipné mi přijde, že krabička s minibalením vypadá, jako by tam jedna lahvička chyběla (což je vidět na fotce - prostě jsem to musela vyfotit :) ). Jinak samotná flaštička není nic proti ničemu (větší balení už vypadají trošku jinak). Na krabičce je sice český popis (chválím!), ale ne návod k použití (možná jsem detailista, ale já tam ty návody prostě chci! :) )

Vůně
Hedvábí voní tak nějak kadeřnicky :) Je to takové to typické aroma vlasové kosmetiky (aspoň pro mně). Četla jsem různá (ne příliš lichotivá) přirovnání, ale mně tahle vůně vůbec nevadí. Z vlasů je trošku cítit i druhý den, ale ne nijak intenzivně. 

















Konzistence
Skoro všude jsem se dočetla, že výrobku stačí použít jen kapka, proto skoro neubývá. Ehm. Možná jsem jediná, kdo má vlasů na dvě hlavy a proto musím používat ty kapky dvě. Někdy i tři :) Nicméně potvrzuji, že stačí relativně malé množství, aby hedvábí působilo. Jinak bych konzistenci přirovnala k takové bezbarvé mastnější vodičce... což zní hrozně, nicméně je to výstižné :)

Použití
Hedvábí se dá použít jak na suché vlasy (což jsem nezkoušela), tak na mokré. Stačí trošku rozetřít v dlaních a nanést na vlasy. Napoprvé se mi přípravku pořád zdálo málo, tak jsem přidávala a přidávala, teď už vím, že se to nemusí přehánět. Nejlepší na Biosilku je, že se nemusí oplachovat a působí okamžitě a dlouhodobě!












Účinky
Řeknu to asi takhle. Po prvním použití (a vyfénování) jsem stála v koupelně a česala jsem se. Asi pět minut. Prostě jsem si jen tak užívala ten pocit, že hřeben lehce projíždí hebkými vlasy. A dělám to pokaždé. Biosilk je první přípravek na vlasy, který používám s chutí a po každém mytí. Vlasy jsou jemné a poddajné a prakticky vůbec nejsou jaksi rozježené, jako tomu bývalo dřív. Třikrát hurá!

Když to shrnu, Biosilk Silk Therapy se mi přesně trefil do noty. Rozhodně se řadí mezi moje nejoblíbenější výrobky. I když ho používám v podstatě jen jako (poněkud drahý) kondicionér :) :) A hrozně se mi líbí ten název Tekuté hedvábí (musela jsem to napsat a nikam se mi to nehodilo! :) )

Svoje 15 ml balení jsem pořídila na Votoči (jak jinak!). Obvyklá cena je 49 Kč, dá se koupit třeba na Biosilk.cz 






A co Vy? Máte s Biosilkem zkušenosti?

6 komentářů:

  1. Já si kupovala dvě balení v lékárně a čekala jsem zázraky (obvzlášť po chvále u Plum). No a nic moc... Moje vlasy ale zdravé nejsou - jsou krepaté a vypadají zničeně. A to i když jsem je dřív nebarvila, nefénovala, nežehlila. S žehlením a barvením jsem už začala, protože na co se tomu vyhýbat, když jsou vlasy zničené i tak. paradoxně mi barva trochu pomohla... No ale abych se vrátila k tématu - u téhle lahvičky jsem žádný výrazný účinek nezaznamenala... Používala jsem hedvábí tedy vždy na suché vlasy, možná to zkusím ještě na mokré... Ale nevěřím, že to pomůže :-)

    Like I See It

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem zatím také četla jen pozitivní recenze... ale na Tvé vlasy je asi potřeba něco "silnějšího". Na suché vlasy si to moc nedovedu představit, třeba to s těmi mokrými bude lepší :)

      Vymazat
  2. Já už jsem o biosilku četla hodně, docela mě láká, z druhé strany tomu zase nějak nevěřím tak uvidíme jestli se někdy odhodlám ho koupit :) jinak super článek :)
    Ráda bych tě pozvala na mou giveaway :)

    http://fashionbynat.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si myslím, že vyloženě zázraky neumí žádná kosmetika, chce to prostě zkoušet a zkoušet :) A díky z pochvalu :)

      Vymazat
  3. Mám Biosilk, kde má být nějaké lepší složení, ten nový, se starým nemám zkušenost, takže o rozdílu nemůžu referovat. Ale je tam návod :) a píše se tam pouze o vlhkých, nebo mokrých vlasech, tak komu to nefunguje za sucha, fakt to zkuste jinak :).
    Na moje vlasy (jemné mrchy) funguje dobře.

    (Líbí se mi Tvůj blog, opravdu :).)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsou věci :) Já jsem s ním takhle spokojená, návod-nenávod :)
      A děkuji za pochvalu :)

      Vymazat