14. února 2013

Co bych si pořídila na Valentýna :)

Ahoj, moji milí :)

Sice je to jen 14 dní, co jsem ventilovala svoje kosmetické tužby, ale tohle je takový spíš hypotetický seznam věcí, které bych potřebovala, kdybychom trávili Valentýna jinak, než v kruhu rodinném s naším malým zlatíčkem :)



Samozřejmě bych dostala květinu ;)

Základním vybavením každé dámy je rtěnka. Krásná Lip Seduction od Dermacolu na mně vykoukla dnes ráno při prohlížení blogu Evelin. Zaujal mě odstín č. 2, má to být krásná nude barva, tak jsem zvědavá, jaká bude v reálu. A matné rtěnky letos frčí.

Pro trošku toho slavnostního lesku bych přidala Rozjasňující pudrové perly od Alverde. Tahle značka dekorativky mě láká čím dál tím víc, rozjasňovač ještě žádný nemám (a než jsem začala číst blogy, ani jsem ho  nepotřebovala, ach jo :D ) a to roztomilé balení s labutěnkou a fajn recenze jsou už jen třešnička na dortu. Ať žije DM!

A protože by romantický večer určitě skončil jinak, než zdlouhavým mytím a sušením vlasů, hodil by se na druhý den i Suchý šampon od Schaumy. Má super recenze a je ve spreji, údajně jde vyčesat i z dlouhých tmavých vlasů, což je skoro zázrak.

A víte co? Když ten svůj seznam vidím, pořídím si všechny tyhle věci do foroty, třeba na příští rok :)


A co Vy? Děláte si také radost? :)

Žádné komentáře:

Okomentovat