14. ledna 2013

Překvapení od Freemana

Ahoj, 

dnes mám pro Vás dvojitou recenzi. Jednak na slupovací okurkovou masku a dále na meruňkový pleťový peeling, obojí od značky Freeman.

Kolem téhle značky jsem v drogerii vždycky chodila s jistou dávkou zvědavosti, lákaly mě jejich vůně, ale abych byla úplně upřímná, díky jejich pestrým obalům jsem si je zařadila do kategorie "levné nic moc kosmetiky", vlastně ani nevím proč. Na svoji obhajobu musím říct, že už je to opravdu hodně let zpátky :) Teď ale nastal ten správný čas dát téhle přírodní kosmetice šanci. Pro začátek jsem si vybrala okurkovou pleťovou masku - a to i přes to, že na masky moc nevěřím a meruňkový peeling - na který jsem četla mnoho pochvalných recenzí. 







Krémový meruňkový peeling
Začneme asi vůní. Tenhle peeling voní jako meruňkový jogurt, vůně je to skrz na skrz příjemná, láká k ochutnání a není nijak vtíravá nebo chemická, prostě tak akorát. Peeling je, jak už  napovídá název, krásně krémový, dobře se s ním pracuje a stačí ho opravdu troška. Na pleti nedře, naopak se s ním můžete krásně namasírovat. A přiznám se, že jsem se s ním drhla docela dlouho - protože ta vůně a hebká struktura mi prostě učarovaly, chtěla jsem si ho jednoduše co nejvíc užít :) Když jsem se dosytosti pokochala, přišlo na řadu smývání. Šlo to hladce, lehce, bez sebemenšího odporu. A výsledek? Byla jsem doslova u vytržení. Pleť je viditelně rozzářená a rozjasněná, opravdu vypadá o sto procent lépe než před použitím. A to nepřehnáním. Jediné malé bezvýznamné mínus vidím v tom, že na dotek není pleť tak úplně hladká, jak jsem zvyklá s jinými peelingy. Jistě není bez zajímavosti, že peelingová zrníčka pochází ze skořápek vlašských ořechů.





Okurková slupovací maska
Vůně je opět příjemná, svěže okurková, žádná chemie ani divné podtóny. Konzistence je gelová a docela hutná, maska se musí nanášet dost rychle a trošku hůře se roztírá - což je pochopitelné. Opět stačí relativně malé množství. Maska začne hned zasychat, já jsem vydržela zhruba těch deset minut - v rámci hesla čím déle to necháme působit, tím to bude účinnější. Zaschnutí poznáte jednak podle ztuhlého úsměvu a také díky tomu, že maska se stane doslova neviditelnou. Sloupnout jde krásně, bez nežádoucí depilace :) Suchá maska má takovou gumovou konzistenci - kdyby Vás to zajímalo :) A konečně se dostáváme k účinkům - tahle maska mi, v kombinaci s peelingem - doslova vyzmizíkovala černé tečky na nose a krásně stáhla póry!!! A co je ještě zajímavější - dočkala jsem se i té očekávané heboučké pokožky, kterou jsem postrádala po použití peelingu. Moje teorie je, že maska odumřelé buňky odstraní a ony pak čekají, až přijde maska a vezme je s sebou... já vím, blbost, ale prostě mi to nedalo :)




Ještě jedna zajímavost, která se týká obalů - na obou výrobcích se dočtete nějaké ty účinky, návod na použití a také upozornění, že pro posílení účinku je vhodné použít též peeling respektive masku. Vím, že to je jen marketingový trik, ale mě se to prostě líbí :)

Oba výrobky jsem si zakoupila jako vzorek, který ale vydrží dost dlouho. Objednávala jsem z webu Gigalekarna.cz za cenu 32 Kč za kus, jinak je značka Freeman k dostání v DM, Tetě a Schleckerovi a jinde na internetu.

S peelingem i maskou jsem nadmíru spokojená, tomuhle říkám za málo peněz hodně muziky a brousím si zuby i  na Antistresovou masku s minerály s mrtvého moře a Detoxikační masku s čokoládou a jahodou. Mňam! 


A co Vy? Máte svojí oblíbenou masku?

4 komentáře:

  1. Téda :O Tak takový účinek bych nečekala... Dobře, dobře, co nejdřív se stavím v déemku :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem taky byla úplně u vytržení!! :D Hlavně teda ten peeling - abych byla upřímná, nikdy jsem u žádné kosmetiky takovýhle účinek neviděla... a ty póry jsem zkoumala skoro pod lupou :) Tak doufám, že budeš také spokojená :)

      Vymazat
  2. Obojí jsem zkoušela. Okurkovou masku mám doma dokonce velké balení a mám ji moc ráda. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky plánuji velké balení, hlavně ten peeling :)

      Vymazat