6. listopadu 2012

Senza vs.Lady aneb Krabičky, kam se podíváš

Nepochybuji, že už jste nějakou tu recenzi na SenzaBox či LadyBox viděli. Možná těch recenzí bylo víc, než výrobků v oněch boxech... Ale recenzí ani boxů není nikdy dost a "každá správná blogerka" by měla mít doma aspoň jeden, nemyslíte?

Upřímně řečeno, nepátrám po módních trendech dřív, než mi je někdo naservíruje hezky pod nos. Takže existence beauty boxů ke mně pronikla až v okamžiku, kdy už byly první, zářijové, edice v prodeji.

SenzaBox mě ohromil. Litovala jsem, že už byl vyprodaný, ale hned jsem si objednala říjnovou edici.

Oproti tomu LadyBox mi přišel takový obyčejný, nezajímavý.


Nemohla jsem se dočkat, až můj první box dorazí. Ale jak už to tak někdy bývá, velké očekávání přineslo (velké) zklamání.





Po rozbalení bílé lesklé kartonové krabice, tentokrát se stuhou laděnou do oranžové barvy, jsem objevila devět výrobků, z nichž mě na první pohled zaujaly jen dva - jeden pozitivně (báze), druhý spíš negativně (pasta). Krabice sama o sobě působila dost prázdně, nezachránila to ani výplň evokující skartovaný papír.

Z mého pohledu šlápnutím vedle byly vzorky denního a nočního omlazujícího krému od Loccitane En Provance. Tipuji si, že většina "uživatelek" SenzaBoxu je spíš mladší věková kategorie, než pro kterou jsou krémy určeny.

Dalším vskutku nečekaným výrobkem byl vzorek zubní pasty Elmex - který je sice prezentovan jako bonus navíc, ale přeci jen, v luxusním kosmetickém boxu se vyjímá poněkud nepatřičně. Podobně na tom je minerální deodorant Purity Vision v plném balení. I když Elmex znám a používám, přeci jenom, deodorant a zubní pasta jsou věci, které si kupuji v rámci týdenního nákupu v supermarketu.

Výrobky, které osobně budu využívat nejvíc jsou cestovní balení tělového mléka od Loccitane s vůní verbeny - která mi připomíná citronovou kůru a tužka na oči od Benecos hnědé barvy, která je jedním ze tří výrobků v plné verzi.

Vzorek mandlového krému na citlivou pleť od Weledy vypadá hodně nadějně, určitě na něj udělám samostatnou recenzi.

Co se týče minibalení pivoňkového parfému od Loccitane, na první přivonění mě nenadchnul. Ani na druhé. Vůně mi evokuje "parfémy", které používá moje babička. K babičce to patří, moje krevní skupina to není. Vůně je dost těžká, výrazná, skoro bych řekla vtíravá. Ale určitě si svoje příznivce najde. I kdyby to měla být ta babička :)

Výrobky typu podkladové báze pod make-up od Dermacolu jsem doposud nijak nezaregistrovala a vzhledem k tomu, že ani klasický make-up nepoužívám, báze udělá radost někomu jinému. 

Z devíti výrobků stoprocentně využiji tři - tužku na oči, tělové mléko a zubní pastu. Za 289 Kč žádný šlágr.

Dále SenzaBox obsahoval letáček s popisem výrobků, ale ten mi nepřišel až tak zajímavý :)


Oproti tomu LadyBox jsem si objednala až v okamžiku, kdy byl uveřejněn jeho obsah, který mě přesvědčil, že ho prostě musím mít! :) Na rozdíl od SenzaBoxu, který byl zatím vždy vyprodán prakticky okamžitě, LadyBox jsem si bez problémů objednala i později. Buď má LB nekonečné zásoby, nebo o něj není takový zájem, kdo ví? :) Někdo namítne, že tak přicházím o moment překvapení, který je jedním z hlavních taháků těchto krabiček krásy. Ale já jsem si překvapení zažila až dost se SenzaBoxem a proto nyní radši sázím na jistotu :)

V černé krabici s růžovým logem a stuhou stejné barvy čekalo mých osm výrobků. Krabice jimi byla pěkně zaplněná, vypadalo to mnohem lépe, než poloprázdný SB.




Dvakrát je zastoupena značka Fleur de Santé - velká kosmetická taštička a tvářenka odstínu Peach Glow v praktickém obalu se zrcátkem a aplikátorem - plné balení.

Také oba výrobky od Yves Rocher jsou v plné velikosti - tělové mléko z vánoční edice a řasenka, v mém případě odstín Noir.

Nejvíce se těším na kokosové tělové máslo Reniu, báječně voní!

Další tělové máslo voní po mangu a je od firmy NIP+FAB.

Výrobkem, který bych asi nejsnáze oželela je kokosový šampon Pure Fiji, který ovšem ráda vyzkouším a možná změním svůj názor na "ovocné" šampony.

Hodně mě zaujal  kakaový energetický nápoj od Iswari, který ráda ochutnám.

Z osmi výrobků LadyBoxu využiji všechny, což byl také hlavní důvod, proč jsem si tenhle boxík objednala :) Zatím stoprocentní spokojenost za 259 Kč, co si přát víc :)

Kromě letáčku s popisem výrobků obsahuje box navíc slevy na vybrané výrobky zastoupených značek a další materiály, které jsem zatím nečetla, možná časem :)

Těsím se, až vyzkouším výrobky z obou boxů a podělím se s Vámi o své zážitky :)


A co Vy? Jakému boxu dáváte přednost? Nebo Vás "krabičkové šílenství" nezasáhlo?

2 komentáře:

  1. Ahoj, náhodou jsem našla přes kouzelný odkaz Ladybox i tvůj blog. Ladybox už mám doma, na Senzabox čekám. Ale zatím po všech recenzích jsem spíše na rozpacích, jestli jsem nevyhodila peníze :(. Pokud by tě zajímal můj názor na LB, tak tě zvu na svůj blog: http://kac-zapisnik.blogspot.cz/2012/11/takova-mala-cerna-krabicka.html

    OdpovědětVymazat
  2. Díky za první komentář :) Já zatím fandím spíš Lady Boxu, přijde mi takový "vyrovnanější" a líp využitelný, ale stejně to vidím jen na takovou jednorázovou záležitost. Na Tvůj blog se ráda podívám.

    OdpovědětVymazat